Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, March 31, 2012

Keychain felt pulak.

Sambil tunggu order baru dari Kota Tinggi,
aku siapkan dulu keychain di bawah tu.



Keychain Bear bawa beg.
RM4




Keychain love purple ni aku buatkan untuk blogger Dayang Deno.
Niat hati nak beri masa balik terengganu baru-baru ni, tapi Deno takde sebab ke KL.
Takpelah.Aku poskan je nanti.
Yang ni kalau ada nak tempah, RM4 juga.




Samalah juga, RM4.



Keychain ni aku buatkan khas untuk anak buah aku Mahira Fatnin Mohd Za'aid.
Mudah-mudahan dapat menghiburkan hatinya yang kehilangan ibu baru-baru ni.
Kalau ada sesiapa nak tempah pun boleh.
RM4 juga.




Keychain ni nampak pelik sikit.Ada gambar lembu.
RM4 je.



Keychain ni aku buat mengikut kehendak anak murid aku yang menempah.
RM4 juga.



Keychain Ladybird ni ramai pulak yang berkenan.
Sekejap lagi aku nak buat bentuk yang lebih kurang sama tapi sebagai brooch / sepit tudung.
Keychain ni pun RM4.



 Contoh-contoh lain dan harga, boleh rujuk di bawah.


Opps!Untuk cekak rambut aku lupa nak letak link di sidebar.Nantilah bila ada masa aku buat.







4 comments:

dyabunga said...

cantik lah..:D

deno said...

akak...! comelnyeee keychain tu!! terima kasih akak!!! sayang akak! :))

shedameor said...

comelnya :)

jemarisuri said...

suka je ngan keychain camni...tp takpe lah akak tggu beg tu dulu ye...lepas ni akak orde lagi...saja tolong kawan2 apa salahnya...hehe

semoga bisnes awak berjaya ye..

Let's have a break!