Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, March 5, 2012

Mentor ke drama ni?

Menyampahlah!
Aku nak tengok bakat menyanyi!
Bukan bakat cerita hal peribadi pada dunia!
Cerita hutang banyaklah!
Cerita mak minat kak Ogylah!
Cerita bapak tak bertanggung jawablah!
Cerita membuka aib tu bincanglah di luar 'TV'!

Baik aku tengok Kak Ogy di Youtube.

8 comments:

Telor Power said...

haha pasal mantor la nie

Mrs. Amad said...

ye arr..nynyi x sberape,blakon j lebeh..salah program dorg tu..

azam said...

camtulah...dunia, tak pernah syukur

ingat masih ada orang yg lebih susah...usaha dan tawakkal utk berjaya...jgn mendedah aib sendiri dan orang lain

Mak Lagenda said...

Mak x tengok mentor tp bila baca twit kenkawan, mcm leh tau yg mentor ni bnyk drama.

jemarisuri said...

smlm js pun layan gak~mcm2 citer plak kan...nangis pun ada...huhu..

Pen Biru said...

drama sbb nak tumpang glamer :p

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Wow wow. Tak tengok lagi Mentor. ;p

Diana @ bilakukatacinta said...

sgt nyampah OK?

Let's have a break!