Thursday, March 15, 2012

Standard Guru Malaysia:Dah jawab belum?

   Soalan khas cepumas untuk warga guru seluruh negara dan ingatan buat teman-teman seperjuangan di sekolahku yang tercinta: Dah jawab ke soalan-soalan menarik wajib isi di eStandard Guru Malaysia?Kalau belum, silalah jawab soalan-soalan tu segera kerana tarikh akhir 31 Mac tu dah melambai-lambai dah.Bukan lama lagi tu!Bagi yang tercari-cari website apa, silalah jenguk ke SINI.Alhamdulillah, aku buat sekali je dah beres.Aku dengar, ramai teman-teman guru yang terkial-kial nak jawab.Sebab dia orang bukan blogger jadi kurang mesra dengan dunia klik-klik IT ni. Tapi ingat ye cikgu-cikgu, JAWAB DENGAN JUJUR.Kalau tipu, orang tak nampak, tapi Allah nampak!



   Kepada teman-teman guru di sekolahku tercinta, jangan lupa key in markah SAP online segera ye.Tarikh akhir, esok, 16 Mac 2012.Klik di SINI.Jangan buat last minute tau nanti 'kura-kura penuh di jalan raya'.Susah nak halau 'kura-kura' tu!Tambah lagi bila semua cikgu satu Malaysia key in dah last minute!Oklah...aku nak menyemak buku anak-anak murid aku pulak ni.Dia orang siap hantar ke rumah pada hal aku cuma kenyit mata je bagi yang tak hantar.Takdelah aku marah-marah macam cikgu zaman dulu-dulu... 

Ops!Ops!Ada soalan?
Ooo...keputusan SPM?
Tarikh dikeluarkan pada 21 Mac 2012.
Cara nak semak dengan sms,
tanya je Cik Google.
Aku rasa berlambak blogger SEO buat entry pasal tu.

0 comments:

Post a Comment