Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, March 15, 2012

Tiba-tiba nak cekodok

Jam dah pukul 11.45 malam.
Tiba-tiba teringin nak makan cekodok.
Cekodok bilis campur bawang.
-
-
-
-
-
-
-
-
Tak boleh jadi ni.
Kena buat jugak!

p/s : Bukan mengidam ye!

 

Pinjam gambar jap!
-
-
-
-
-
-
-
Setelah setengah jam...
Tada!!!!
-
-
-
-
-
-
-



Encik Mat Gebu punya yang kat atas tu, yang ada teko cantik tu, versi cekodok derhaka,
cekodok aku ni versi cekodok perut berlagu...
Heheheh!


5 comments:

Telor Power said...

lama tak pekena jemput2 bilis hahaha cicah colek sos pun sedap

Hanih Borhan said...

Adoi, kan dah t'ingat kat cekodok masakan mak yg selalu dok buat pagi2, hu3...

Karukord Jagau's said...

aiyaaa...bikin saya lapar...mana nk cari kudap2 ni.....huhuhuuu

jemarisuri said...

lama dah tak buat sbb slalu guna versi adabi je...huhu

F.A.R.A.H. deeb said...

hhahah.. lagu tak lagu janji cekodoknya sedapkan hehehe.... Jemput singgah my latest entry: Lelong! Lelong!

Let's have a break!