Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, April 6, 2012

Aku terpaksa rujuk balik, walau pun aku tak suka!

   Tengok tajuk, jangan cepat-cepat buat kesimpulan ye.Kena baca dulu sampai habis.Kang jadi fitnah pulak. Ye.Memang betul aku dah rujuk balik selepas 2 tahun bercerai.Apa nak buat, masa tu aku ada orang baru.Tapi, semalam kekasih aku mogok pulak.Tu yang aku rujuk balik tu.Mudah-mudahan, Mak Temah Samsung aku dapat terima balik aku rujuk dengan dia....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Sebijik rupa Mak Temah Samsung aku.

-
-
-
-
-
-


Inilah kekasih baru aku tu,
Tengah mogok sekarang.
Nape entah!
(Gambar Google punya)





6 comments:

azam said...

:) belasah je...janji berguna

sis92 said...

hihi buat suspens je tau -,-

sudipVSsenduk said...

berapa bulan la agaknya habis edah tu ya... hihihi

deno said...

dulu deno pun pakai komputer tg guna monitor tuh.. huhu

jemarisuri said...

la ingat apa tadi...hehe

cik panadol said...

kadang2 yg 'veteran' tu masih kite perlukan di saat2 tertentu... :)

Let's have a break!