Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, April 2, 2012

Alamak!Ha.. ha....ha.... hantu!!!!

    Lepas menonton Bella Calamidades, dengan semangatnya aku on my Lenovo.Konon nak buat kerja sekolah.Tapi hampeh!Aku tertinggal fail di sekolah!Aku dah bulatkan tekad ( cewah) untuk siapkan kerja tu hari ni juga!Aku tak suka melanggar peraturan sekolah dengan menghantar lewat apa-apa dokumen yang dikehendaki.Tapi, aku terpaksalah ke sekolah.Sekarang dah jam 6.13 malam.Ada tak de pun kena tunggu lepas maghrib.Sekolah aku tu tak jauh dalam 20 minit perjalanan je dari rumah.Tapi ..... tapi..... tapi masalahnya..... kata pakcik guard...... sekolah aku tu berhantu!Huhuhu!!!Macam mana ni?Nak ambik ke tak? Tak ambik, kerja akuntak siap.Nak ambik, aku takut hantu!!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Opocot!


1 comments:

deno said...

la... buat suspen je akak... :)

Let's have a break!