Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, May 2, 2012

Contoh kraft felt terkini...

   Akhirnya, setelah hampir 2 minggu Cik Lenovo aku koma, hari ini aku dapat berblogging kembali.Syukur alhamdulillah... Buat mereka yang tegar, tentu faham bagaimana perasaan aku dalam tempoh dua minggu tu.Nak blogwalking tak boleh, nak singgah komen di mana-mana blog pun tak boleh dan macam-macam lagilah yang tak boleh. Yang pasti aku merana 2 minggu tu... Serius ni. ( Heh heh heh! )

   Dek kerana terhalang untuk blogging, aku pun isi masa aku dengan aktiviti kraf felt.Macam biasa, aku jemput semua untuk lihat kraf-kraf felt yang aku buat.Kebetulan, tempahan masih lagi aku terima.... alhamdulillah....



Beg duit bahagian belakang.


Beg duit bahagian depan


Beg duit bahagian belakang


Beg duit bahagian depan.
Silaplah.Kepak lebah tu kalau putih , lagi cantik.


Bunga kekwa butang merah


Bunga apa entah ni.Ikut selera tempahan je.


Bunga ni dapat ilham bila tengok kek.
Jadi aku gelar bunga kek.



Tempahan lain yang dah siap dan tunggu masa untuk dipos.

0 comments:

Let's have a break!