Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, May 5, 2012

Ku tungga si Awal, yang keluar si sifu!

   Aku ni jenis cool.Tapi aku geram jugalah bila malam semalam aku kena tipu.Apa lagi?Kes ASTRO tak tunai janjilah.Penat-penat aku tunggu depan TV sampai aku tak pergi rewang pengantin rumah selorong sebab nak tengok Scha dan Awal.Tiba-tiba yang keluat Sifu M.Nasir!Nasib baik aku peminat M.Nasir dan aku taklah minat mana pada Scha dan Awal.Cuma nak tumpang tengok cantiknya majlis dia orang tu je.Agak-agak, ASTRO ada mintak maaf tak?Sebab hari ni aku bz dan berapa tengok TV.Apa pun, tahniahlah pada Scha dan Awal.Moga rumah tangga yang dibina kekal ke akhir hayat.





Gambar ni aku pinjam dari Puteri Kasih.Berita lanjut pun ada.

1 comments:

Mak lagenda said...

Hurmmm..agaknya smlm astro mmg mamai kot! Sini sana mak tgk org busing psl xde live pernikahan shcawal ni.

Apapun,tahniah pd mereka ber2. Moga jekal ke anak cucu

Let's have a break!