Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, May 31, 2012

Tak logik tapi tengok juga!

Dah tau dah tak logik,
tapi aku nak tengok jugak!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sakura!!!
Opps!
Maksud aku Seindah Sakura.

Mana logik sebab cikgu Aril boleh hantar Shakira ke Pusat Pemulihan Akhlak time tu jugak!
Lagi pun dia bukan penjaga sah si Shakira.
Sekali tengok, dah macam sinetron Indonesia pulak!

-
-
-
-
-
-
-
-

Kisah lanjut, baca di SINI.
Gambar credit to EDtv.

4 comments:

Pink Lavender said...

tapi tetap nak tgk juga..
hahaha..

makneng follow kamu

Liza @ Adzriel AB said...

he..he.. drama, apa pun bolehkan..

deno said...

erk.. dah lama tak tengok citer tu... last tengok time die kecik lagi..

Scarlett O'Hara said...

kalau takde kerja, tengok juga citer ni tapi time maghrib tu tak sesuailah.

Let's have a break!