Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, May 11, 2012

Tak sabar nak tengok Bunga-bunga Syurga.

   Malam ni malam sabtu kan?Ada Bunga-bunga Syurga malam ni.Apalah nasib si Lia dnegan adik-adiknya tu.Eleh.Buat-buat tak tau pulak.Kalau cerita Melayu ending tentu happy ending.Kecuali cerita Air Mata Duyung. Aku suka tengok cerita ni bukan sebab si Botak  tu tau tapi sebab si Eyka Farhana.Entahlah, aku suka budak keding yang so sweet ni.Okla.Kita tengok sama-sama malam ni ye.Sambil blogging, tentunya.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Botak yang tak botak dan Wawa Zainal @ Saffiyah 




Inilah budak keding yang so sweet tu.
Sesiapa yang berkenan, bolehlah datang rumah EYKA FARHANA.


Opps!Jap!Jap!
Baru je diumumkan di FB TV3 yang Bunga-bunga Syurga 
malam ni dibatalkan atas sebab-sebab tertentu.
ALA.......

4 comments:

Chekgu Azrine said...

Lor...frustnya!!suka jgk citer ni..xpnh miss..awat plak batal??

jemarisuri said...

la ye ke..js pun suka gak layan citer ni...nape ekk..

Boni JLL3 said...

cantik betul wawa zainal tu..hehehe

Belalang hijau Perisik said...

patut mlm ni ke turun ke bukit jalil sekali tu :)

Let's have a break!