Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, May 8, 2012

Ulang tahun kedua Scarlett's Petals.

   Hari ini, 8 Mei 2012, genap 2 tahun aku sebagai seorang blogger.Ibarat bayi, ubun-ubun masih lembik lagi.Tu yang bila ada masalah tu, aku cepat-cepat minta tolong adik, kakak, abang blogger untuk bantu aku.Contohnya baru semalam aku minta tolong Belalang untuk selesaikan masalah blogging.Terima kasih ek Belalang.

   Sebagai anak 2 tahun, berjalan pun aku belum mahir sangat.Apatah lagi berlari.Maka, jika ada tersalah, tersilap sepanjang aku blogging ni, aku mohon maaf sajalah.Ibarat budak baru belajarlah katakan. Sejarah ,beserta rasa risau takut-takut aku tak mampu terus berblogging.Sebelum tu pun ada seseorang yang kata, alah... berapa harilah tahan.Hangat-hangat t*** ayam je. Tapi, alhamdulillah, setakat hari ni, aku masih aktif lagi berblogging.

   Eh?Tiba-tiba aku macam tak de idea nak tulis.Fikiran terganggu.So, aku off dulu nak gi meronda jap aka bw. See you!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Sejak mula blogging sampailah sekarang,
aku suka sangat letak gambar kucing.
Comel kan?

0 comments:

Let's have a break!