Sunday, June 3, 2012

Carta dosa.

   Lepas demam 2 hari, pagi ni lepas subuh aku dah teringin sangat nak blogging.Apa lagi lepas buat jemput-jemput ikan bilis dan teh o kesukaan ayah, aku pun start online.Macam biasa, buat kerja 2 in 1, blogging sambil facebooking sekejap-sekejap.(Agaknya ayah aku kata, kesian anak aku, tak abis-abis buat kerja sekolah.Padahal kerja sekolah aku masih menimbun lagi di rumah.)Bila facebooking tu, aku suka baca macam-macam benda yang kawan-kawan aku share seperti kata-kata motivasi, benda-benda lucu dan pelik dan juga ilmu agama.Contohnya pagi ni, aku jumpa carta.Bukan carta hati atau carta lagu tapi carta dosa.Sekurang-kurangnya, aku dapat ingatkan diri aku yang tak berapa nak muda ni supaya sentiasa insaf dan selalu ingatkan dosa.Iyelah, kata orang bila umur makin meningkat, rumah kata;Pergi!Pergi!Kubur pulak kata;Mari!Mari!Tambah pulak untuk orang yang tak sihat macam aku!!!Tapi jangan lupa, orang muda pun kena selalu ingat pasal carta hati dosa ni.Apa lagi, jom kita tengok!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nampak?
Banyak perkara yang mungkin kita buat antar 10 yang tersenarai tu kan?
Terima kasihlah pada Nadzirah Che Saad sebab sudi share untuk ingatan kita bersama.



3 comments:

Yumida said...

perkongsian yg bgs...bt diri ini rasa byk kekurangannya...

miss chillax said...

thanks 4 sharing this. :')
insaf...
kindly visit me.
Problem? Bring it on! http://misschillax.blogspot.com/

Relevan said...

Aduh !

Post a Comment