Saturday, June 9, 2012

Kenapa aku tak minat bolasepak?

   Kadang-kadang, aku pelik tengok orang yang sanggup berembun ramai-ramai di kedai mamak musim bolasepak.Kalau bolasepak tempatan tu aku fahamlah sebab semangat patriotik.Tapi bolasepak luar negara tu yang aku tak faham!Agaknya macam tulah orang rasa pelik sebab aku dan mungkin blogger-blogger tegar yang lain, sanggup menguap 5,6 kali malam-malam, sedangkan orang lain semua dah tidur, semata-mata untuk update blog!

-
-
-
-
-
-
-
-

Logo ni aku pinjam dari SINI.


Tengoklah kalau ada masa, aku baca lebih lanjut tentang Euro 2912 ni supaya aku lebih faham.Contohnya aku kena study jadual dan keputusan perlawanan Euro 2012 tu di SINI.

1 comments:

Mak Lagenda said...

Haha..kita sekapal la scarlett! Mak pun tasuke tgk bola dan tak paham nape anak2 dan laki dlm umah ni sanggup bersengkang mata tgk bola

P/s: Err..tp klu piala dunia tuh, mak tgk la jgk sket2. Saja nak memeriahkan suasana umah je..:)

Post a Comment