Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, June 17, 2012

Korang takde kerja lain ke?

  Dialog 1

 " Aku rasa jelak.Nak muntah!Kalau orang kata macam-macam, korang marah tapi benda kecik pun nak bergaduh sampai bawak ke mahkamah!Rasanya 2 x 5!Kalau adik aku yang bergaduh, dua-dua aku tarik telinga!Tapi ni dah tua bangka!Harapkan rupa je lawa tapi perangai entah apa-apa!Berlakon pun masih macam tiang tapi lagak je lebih!"

Dialog 2

    Opps!Tak baik marah-marah!Aku pun menyampah jugak tapi biar jelah.Dah namanya artis MeLAYU.Memang macam tu.

(Kedua-dua dialog di atas aku petik dari perbualan sambil bermain anak patung, 2 orang kanak-kanak berumur lebih kurang 10 tahun.Komen mereka adalah tentang 2 pelakon yang sedang sibuk bergaduh di media)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
        

Anzalna  versus Neelofa
( Dua-dua tak cukup umur, kata kanak-kanak yang berbual tu)

4 comments:

qasehraihan said...

tu la..hentah hape2 kan..hii

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe...sy tak tgk td.tak tau apa kes digaduhkan.

Yaya Azura aka Naz Azra said...

tak cukup umur?
haha..budak kecik pun pandai bg komen..

Syazana Zainn said...

biasalah kalau dah busuk hati dan mendengki.haish

Let's have a break!