Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, June 9, 2012

Mintak ampun kak Raja!

   Masterchef Celebrity telah menyedarkan aku bahawa we cannot judge a book by its cover.Maksud aku, jangan mudah sangat melabel orang begitu,begini sebelum kita kenal orang tu.Bukan kata tentang orang lain tapi aku sendiri kot.Contohnya,sebelum menonton Masterchef Celebrity aku menyampaaaah sangat dengan Raja Azmi.Tambah pulak dengan macam-macam isu kontroversi tentang dia.Tapi bila dah tengok Raja Azmi dalam program tu, enth kenapa aku tersuka pulak dengan dia!Jadi, aku nak mintak maaflah dengan Kak Raja kalau aku ada dosa terumpat terkata Kak raja selama ni.Tak sangka ye rupa-rupanya pandai juga selebriti kita masak.

-
-
-
-
-
-
-
-


Kak Raja Azmi yang belah depan paling kanan tu.
Gambar Google pinjamkan.

2 comments:

drzira said...

haha..btul gak.mntg2 dy byk kontrovrsi kite sesuke je tk ske dy ek

delarocha said...

tak kenal maka tak cinta

Let's have a break!