Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, July 24, 2012

Para Pencari Tuhan 6 bikin ramadan makin seru!

   Lantaklah dia orang nak kutuk Malaysia ke apa.Bagi aku setiap kali ramadan,time sahur  pukul 4 pagi tu, aku mesti menonton Para Pencari Tuhan.Dari Jilid 1 hinggalah sekarang ni jilid 6.Sinetron ni nampak macam komedi tapi banyak sangat isu-isu agama yang diketengahkan secara tak langsung.Entahlah, tak berapa pandai pulak aku nak jelaskan.Kalau boleh, tontonlah sendiri.Oh ya!Tiap-tiap hari, aku menonton sinetron ni jam 3.30 pagi di SCTV.Petang-petang kalau sempat, ulangannya pun aku tonton.Bagi yang tak dapat siaran SCTV tu jomlah ke Pasir Gudang!

-
-
-
-
-

Watak yang selalu buat aku geram.




Orang penting Para Pencari Tuhan, Bnag Jack @ Deddy Mizwar.


PPT.jpg

Cari info di SINI ye.

4 comments:

jemarisuri said...

best tak...js xsmpt nk tengok tv...huhu..

Anonymous said...

encik tolong buang tanda salib yg berjatuhan dari cursor.

terima kasih.

encik Cool said...

sempat layan 1 ngan 2 jea..

Scarlett O'Hara said...

En Anonymous, tq for the info.Seriously, I did not notice. Nanti saya buang ye.Kena study balik cara nak buang.Tq again.

Let's have a break!