Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, July 8, 2012

Perpustakaan mini di rumah

   Diam tak diam, rupanya dah seribu lebih koleksi buku aku.Ada macam-macam jenis kamus, kitab-kitab agama, buku-buku cerita, novel melayu dan inggeris, buku-buku berkaitan dunia pendidikan dan macam-macam lagi.Dan yang paling aku sayang, koleksi majalah Wanita dari zaman aku tingkatan 1 masih ada lagi dalam simpanan.Oh ya!Jumlah seribu lebih tu tak termasuk majalah Wanita, Jelita, Saji, Perempuan, Harmoni, Asiaweek dan Mastika.Tak larat aku nak kira semua.Ada sesiapa masih simpan majalah Wanita tahun 1969 dan 1970an?Kalau ada dan sudi nak jual, contactlah aku ye!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Antara buku yang aku sayang...

2 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Bestnye ada mini library kat umah yer.Rajin!:)

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

Banyaknya buku...wah.. Mesti best kan

Let's have a break!