Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, August 26, 2012

Result Trial.Siapa nak tahu?

   Akhirnya, berjaya juga aku menyemak jawapan kertas B.Inggeris percubaan untuk PMR.Markah pun telah selamat aku key in.Terlanjur dah siap awal tu, aku key inlah awal.Jadi, taklah terkejar-kejar.Manalah tau, bila key in last minit, line pulak tak de.Kepada anak-anak murid aku yang asyik sms je tanya markah tu, berikut adalah markah-markah anda. Anda cuma diberi sehari je iaitu esok, Isnin, 27 Ogos 2012, untuk menyemak dan betulkan markah.Jadi, bila dapat kertas je esok, semak cepat-cepat ye.Tapi, awal-awal teacher nak beritahu, tak de markah kesian tau!Ok.Sila semak markah anda di bawah............

1.Arifah - 62
2.Afif D - 76
3.Lokman - 62
4.Mirza - 74
5.Daniel Q - 66
6.Fandi - 59
7.Najib - 73
8.Aliff A - 69
9.Iffa - 41
10.Syakir - 60
11.Aisyah AK - 54
12.Maslina - 57
13.Raihan - 67
14.Syafiqah - 68
15.Amirah Karim - 66
16.Zuhaily - 66
17.Ain MNoh - 66
18.Aisyah Rahim - 73
19.Syasya - 72
20.Nazurah - 72
21.Ishlah - 71
22.Hazim - 84
23.Yaqzan - 77

1.Liyana Hanani - 80
2.Amree - 87
3.Khairul - 62
4.Annisa - 77
5.Fatihaha - 77
6.Safirah - 66
7.Atiqah A - 77
8.Atika Isnin - 67
9.Syuhadah - 72
10.Ain Syaz - 71
11.Natrah - 67
12.Jana - 76
13.Syazwan - 76
14.Amirah Hazlan - 78
15.Ranjita - 76
16.Daus - 76
17.Nita - 74
18.Suhailah - 76
19.Aidil - 77
20.Navi - 74
21.Sabrina - 86
22.Syakirah - 81
23.Farisha - 81
24.Hanis - 80
25.Adriana - 81
26.Munirah - 82
27.Faiz Nazmi - 83
28.Fatin A - 82
29.Thiya - 86
30.Gaya - 87
31.Wina - 80
32.Ainur - 80
33.Aina - 81
34.Nava - 88
35.Syafiq - 84
36.Sarah Atiqah - 81
37.Diyanah - 81

p/s : Nama mengikut nama manja yang biasa teacher panggil tau!



Nah!Coklat untuk mereka yang dapat A.
Yang dapat 77 atau 78 dan lain-lain tu cuba lagi bersungguh-sungguh untuk PMR sebenar ye!





3 comments:

the malay male said...

hebat..semua anak murid ada blog yee

Cik Ila said...

Bestnye la hai..teringat zmn2 jadi bdk sekolah dulu..

babycomel said...

teacher, kenapa nama kita xde dlm senarai pun? ;) hehe.. gudluck utk anak murid yg akan exam PMR nanti :)

Let's have a break!