Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, October 25, 2012

Berani tak tengok lembu disembelih?

   Siapa berani tengok lembu disembelih?Kalau berani, hebatlah.Apalagi kalau perempuan.Sebab aku langsung tak berani.Bukan tak teringin, tapi memang tak berani.Jangankan lembu disembelih, arnab pun aku tak sanggup.Kesian..... Tapi, aku dengar orang kata, kalau kita kesian binatang tu disembelih, kita tak boleh makan daging dia.Betul ke? Kalau daging, walau pun taklah aku ni gila daging, tapi aku memang suka makan daging.Tu yang daging aku makin menimbun tu.Oklah...Jom melapah daging!Selamat Hari Raya Aidiladha!

-
-
-
-
-
-
-

1 comments:

misshannajr said...

tak berani..dah la suka makan daging..kang kesian tak boleh nak makan pula dah hehe

Let's have a break!