Wednesday, October 31, 2012

Kalau blog, laju je....

   Tak taulah nak kata apa.Tapi aku betul-betul bengang!Dah dekat 2 jam aku mengadap laptop ni tapi ilham nak menyiapkan Pelan Strategik pindaan sekali dengan pelan tindakan dan operasi, langsung tak datang!Kalau update blog tu, 5 minit je dah siap dengan publish.Kengkadang siap ping lagi.Tapi, bila bab kerja wajib kat sekolah, idea tersengguk-sengguk macam cik siput aka cik semput.2 hb dah last date nak kena submit.Aduhai!Manalah idea aku?Laporan program pun belum siap.Huhuhuhuhu.... rasa nak menangis tiba-tiba!Tapi, nasib baik dah lama sangat aku tak kena migrain!Kalau tak, taulah...... Ada mana-mana blogger teacher kat sini yang boleh bagi aku ilham?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Muka ketat tak de ilham! 

5 comments:

Dayang Deno said...

hihi.. deno time cuti mcm ni baru laju taip blog.. hehe

hnahdy said...

haha sama la kita

Telor Power said...

tapi saya bab blog tak laju mana hehehehe

Unknown said...

buat entry blog laju sbb dah pro selok belok nya...

Abang Karu said...

sabar...sabar....hehehee

Post a Comment