Monday, October 8, 2012

Mari bantu Kamal.

   Tiba-tiba aku rasa sedih.Aku sedih bila dapat tahu Kamal Affendi Hashim sedang sakit.Dia menderita Arteriovenous Malformation.Aku suka bila Kamal beri nasihat tentang jenayah.Setahu aku dialah satu-satunya Penganalisis Jenayah yang sangat aktif.Siapa sangka, dalam diam Kamal menderita penyakit yang sangat jarang kita dengar.Kalaulah aku seorang jutawan, akan aku berikan RM40,000 yang diperlukan.Namun, apa kan daya, hanya sejumlah kecil yang dapat aku sumbangkan beserta doa dan harapan moga Allah menyembuhkan penyakit Kamal Affendi Hashim.

   Terima kasih pada Mazidul kerana sudi berkongsi derita Kamal.Mudah-mudahan, ada pihak yang sudi membantu Kamal untuk membiayai rawatannya.Kepada mereka yang ingin membantu, silalah hulurkan seikhlas hati buat Kamal di akaun Public Bank 4007 85 2927.Sama-samalah kita sebarkan.Mudah-mudahan lebih ramai yang akan menghulurkan bantuan.




Ayuh kita sebarkan di blog dan Facebook

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

Allah...

kpah k-poh Sharifahnor said...

kpah pun suka bila tgk dia kat MHI tv3. siapa sangka di sebalik keceriaan beliau itu, tersimpan derita....semuga di beri kesembuhan segera oleh Allah, InshaAllah.

Post a Comment