Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, November 24, 2012

BODOH!

   Ops!Aku tak marah!Cuma mengajuk cakap orang je.Patutlah ramai betul budak-budak yang suka cakap bodoh.Tengok Maharaja Lawak Mega tadi ( Aku tengok ulangan da) Ramai beno yang cakap bodoh.Yang aku pelik tu, bukan kumpulan budak-budak muda yang masih belum cukup pengalaman saja, kumpulan dah tua bangka pun suka 'membodohkan' orang.Sikit-sikit bodoh.Sikit-sikit bodoh.Jadi, macam manalah emak ayah, cikgu-cikgu nak ajar anak-anak supaya tak cakap bodoh?

 
Rupa kucing bodoh mengikut spesifikasi Google.

2 comments:

Vanessa Leah said...

Second that! Even my own little cousin, kena tegur sikit terus keluar perkataan bodoh. Sy yg dah dewasa ni pun teragak-agak nak sebut bodoh, tp dia.. Selamba badak je. HUHU. Thats why people say, media massa sekarang mmg banyak mempengaruhi budak2. Ish. Tak patut tak patut..

hnahdy said...

ermm.. hana kadang2 tercakap bodoh tapi cakap perlahan untuk dri sndiri yang dengar.. hana cuba elak ckp cmtu

Let's have a break!