Friday, November 23, 2012

Collagen Powder.Sedap tak Ben?

   Tajuk pagi-pagi ada kaitan dengan kesihatan;COLLAGEN POWDER.Selain Premium Beautiful dan durian crepe, rasanya collagen powder  juga salah satu tajuk yang popular untuk entry SEO.Sebenarnya, aku dah lama dengar pasal collagen ni tapi belum berminat nak cuba.Aku tengok semalam Ben Ashaari pun buat entry pasal collagen.

   Kalau tak silap, pertama kali aku berminat nak tau pasal collagen ni ialah bila aku tengok wajah seorang guru di sekolah aku.Dulu, banyak sangat jerawat batu menanah di muka cikgu tu.Tapi lepas makan collagen( kalau tak silap jenis AVON) muka dia jadi bersih sebersih-bersihnya!Halus mulus flawlus eh flawless!Selain tu, wajahnya berseri-seri mengalahkan orang pakai susuk.(Ala... Diana Rafar kan pakai susuk dalam filem SUSUK. Muka cikgu tu jauh lebih cantik dari Diana Rafar lepas minum collagen!). Harga susuk eeh collagen kira harga mampu beli lah kan?

   Selain cikgu-cikgu yang sentiasa menjaga kesihatan ( kecantikan?), mak guard di sekolah aku pun bisness collagen.Bukti jelas dan nyata, muka mak guard tu jauh lebih halus dan mulus, menarik kebabooom kalau nak dibandingkan dengan Datin Rosmah Mansor.Betul ni aku tak propa.Jadi, rasanya patut tak aku pun cuba makan collagen?Inilah yang sebenarnya aku nak tanya. :P


Collagen di blog Ben Ashaari


Collagen Avon yang cikgu-cikgu dan mak guard di sekolah aku makan.


Fuyoo!!!Flawless!
Mesti makan collagen juga ni.

   

0 comments:

Post a Comment