Monday, November 12, 2012

Fuh!Sampai tercucuk jarum!

   Sedang berhempas pulas menyiapkan pencil case Cik Pensil diikuti dengan Cik Idayu anak murid aku.Mudah-mudahan dipermudahkan.Baru je siapkan tempahan untuk majlis kahwin hari Ahad minggu depan.Tempahan Cik Azliana, minggu depan baru start nak buat.Oh ya!Tempahan Kak Yong ada lagi 5.Izzah punya ada satu.Nasib baik cuti sekolah.Adalah sikit masa boleh curi-curi.Tapi, pengetua dah beritau,'Cikgu-cikgu, time cuti ni jangan lupa ikuti kursus. Online je.Dah buat kena print sebagai bukti'.Ha... itulah kata dia. Insya Allah, Puan Pengetua.Minggu depan saya start kursus tu.

  Dalam sibuk terkejar-kejar, teringin pulak nak try resipi aiskrim yang aku jumpa semalam.Bila entah nak buat.Cross stitch pun dah lama aku tak sentuh.Kena siapkan juga ni.Opps!Kena stop blogging ni.Kena fokus siapkan pencil case Cik Pensil.  Aduh!!!!!Tiba-tiba tercucuk jari pulak!Padan muka aku sebab tamak sangat nak buat kerja. Hahahaha...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Jadi lipas kudunglah aku.

2 comments:

ewanthology said...

rajin tambah pendapatan

Iza said...

Assalam..
Selamat bercuti buat cikgu2 semua..

Post a Comment