Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, November 9, 2012

Jom ke kayangan...

   Malam ni, jam 9 malam aku nak ke kayangan atau kata modennya ke alam fantasi... Nak pakai baju kembang-kembang.Nak pakai mahkota.Ada kereta kuda cantik.Tak pun ada kereta angsa macam cerita 'Jula-juli Bintang 7' tu pun ok juga.Tengok gambo jap.



   Ha.... kereta angsa macam nilah.... Cool kan? Tak pun, dapat pakai ala-ala Bawang Merah time dah jadi permaisuri pun ok juga.Time kat kampung tu seksi sangat,tak sesuai.Kalau nak lagi moden, pakai style Cinderella pun ok juga tu.Dah pakai lawa-lawa, barulah boleh tengok Anugerah Skrin. Barulah ada mood.Kan?Kan?

Cerita dongeng Melayu Bawang Putih Bawang Merah.
(Kenapa 'bawang' ek?Kenapa tak Lada Putih Lada Merah?)


Antara Fairytale yang buat aku tak lekang dengan buku sejak zaman sekolah rendah.
(Sampai tua berangan nak jadi Cinderella)
La la la....

Jom tengok ANUGERAH SKRIN MALAM ni.

( Harap-harap tak delah yang pakai terlampau fairytale sampai mengalahkan omputih ye)

1 comments:

caliph shuriken said...

ramai yg bosan tema cmni, huh...

Let's have a break!