Sunday, November 11, 2012

Tak payahlah, sweetheart!

  It's very true that we cannot judge a book by its cover but it is the cover that reflects the content.So, if you think you are not the person that you don't like people think you are, better 'wear the cover' that shows who you are.So simple!

   Itu intro aku untuk pagi ni.Aku rasa tak berapa sedap hati bila ada orang yang dok kutuk 'my sweetheart' sesedap rasa.Apa tah lagi kalau orang tu, aku tengok pun, aku rasa setuju dengan pendapat 'my sweetheart'. Kalau dah muka pun nampak sombong, janganlah marah kalau orang kata awak sombong.Kalau alasan 'muka saya memang sombong, tapi saya tak', tak payahlah bagi alasan.Cliche!Kalau dah muka tu sombong, rajin-rajinlah senyum.Tak kiralah orang yang awak nampak tu senior ke tak, hebat ke tak!

   Pada akulah ' my sweetheart' dah cukup baik tolong ingatkan sesama islam supaya tak sombong.Kalau 'my sweetheart' tu yang sombong, tak payahlah dok tegur 'dia yang perasan bagus' tu tentang perlunya kita saling bertegur.Dia tu siapa?'My sweetheart' tu 500% lebih hebat dari 'dia yang perasan bagus tu'.

   Cuba tengok penyanyi senior macam OTHMAN HAMZAH yang juga dalam list mereka yang aku minat.Bila aku tegur, walau pun di FB, dia selalu bagi respond dengan segera.Sangat humble.Dan hari ni, dia anggap aku sebagai seorang sahabat!Itulah orang hebt namanya.Bukan macam 'dia yang perasan hebat' tu.Syok sendiri je lebih.

Nah!Aku print screen sebagai bukti.
Klik gambar untuk bagi besar.

-
-
-
-
-
-
-
-
'My Sweetheart, AMY SEARCH'
Jangan marah ha....

p/s : Lain kali tak payahlah tegur spesis yang macam bodoh sombong, perasan hebat tu.
Biarlah mereka perasan syok sendiri.



2 comments:

Unknown said...

haha...sweetheart...amysearch

SOp said...

x minat sgt dgn amy.. heheheh

Post a Comment