Sunday, December 30, 2012

Aku ingin...

   Sehari lagi 2012 akan melabuhkan tirainya.Bermakna akan bertambah sehari lagi usiaku.Ya, bagi yang bertanya, benar atau tidak aku menyambut birthday pada 1 Januari, jawapanku benar kerana itulah yang tercatat di surat kelahiran dan kad pengenalan aku.Dengan usia yang bertambah sehari lagi, aku berharap aku akan menjadi a better person for the best future.Berikut adalah ikrar ku sempena tahun baru :Aku ingin jadi...

1.Lebih sihat
2.Lebih kuat
3.Lebih sabar
4.Lebih rajin
5.Lebih alim
... dan yang paling utama adalah LEBIH BERSUNGGUH SUNGGUH UNTUK MEMBANTU ANAK-ANAK MURIDKU MENCAPAI KEPUTUSAN CEMERLANG DALAM B.INGGERIS


Doakan aku berjaya, ye.




Team aku yang superb!


   

3 comments:

whitecappuccino said...

Happy birthday in advance. May all your wishes come true..ceria selalu.

grOundnUt said...

Insyaallah...semoga impian tercapai...Happy New year! :D

Hans Hanis said...

selamat tahun baru dan semoga azam mu tercapai :-)

Post a Comment