Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 30, 2012

Aku ingin...

   Sehari lagi 2012 akan melabuhkan tirainya.Bermakna akan bertambah sehari lagi usiaku.Ya, bagi yang bertanya, benar atau tidak aku menyambut birthday pada 1 Januari, jawapanku benar kerana itulah yang tercatat di surat kelahiran dan kad pengenalan aku.Dengan usia yang bertambah sehari lagi, aku berharap aku akan menjadi a better person for the best future.Berikut adalah ikrar ku sempena tahun baru :Aku ingin jadi...

1.Lebih sihat
2.Lebih kuat
3.Lebih sabar
4.Lebih rajin
5.Lebih alim
... dan yang paling utama adalah LEBIH BERSUNGGUH SUNGGUH UNTUK MEMBANTU ANAK-ANAK MURIDKU MENCAPAI KEPUTUSAN CEMERLANG DALAM B.INGGERIS


Doakan aku berjaya, ye.




Team aku yang superb!


   

3 comments:

whitecappuccino said...

Happy birthday in advance. May all your wishes come true..ceria selalu.

grOundnUt said...

Insyaallah...semoga impian tercapai...Happy New year! :D

Hans said...

selamat tahun baru dan semoga azam mu tercapai :-)

Let's have a break!