Saturday, December 15, 2012

Artis cantik jelita ; kulit putih, rambut panjang, hidung mancung bla bla bla

   Selain Marian Rivera ( Si Marimar) aktres jelita dari Filipina yang selalu senyum tu, aku juga suka sangat tengok wajah Wulan Guritno dari Indonesia.Oleh kerana aku tinggal di Pasir Gudang dan dengan mudah boleh menonton siaran Indonesia, dah lama juga aku tahu tentang Wulan Guritno ni.Dan yang pasti dari dulu sampailah sekarang, Wulan Guritno tetap cantik, anggun dan jelita.Seorang lagi aktres cantik yang aku suka adalah 'Esmeralda' dari mexico.Nama sebenarnya natilah aku Google.Aktres Malaysia pulak aku suka tengok Izara Aishah.Singapura?Siapa ye?Jap aku fikir.....


Wulan Guritno ( Indonesia)


      
Marian Rivera ( Filipina)

Izara Aishah (Malaysia)

Esmeralda ( Mexico.Nama betul tak tau.Boleh tolong carikan?)

....  Ala tak terfikir pulak siapa aktres Singapura yang boleh masuk senarai aku.

Itu je lah aku nak kongsi pagi ni.

1 comments:

ZWAN SABRI said...

kenai Wulan melalui MLM 2012.. Dia mmg cantik.. ;)

Post a Comment