Saturday, December 22, 2012

BE ke 42 dan 43

   Pelik tetapi benar.Berdasarkan pengalaman, telah 3 kali aku tak blogging dan langsung tak update blog dek tahap kesibukan yang terlampau ditambah dengan penyakit 'mim' tetapi aku dapat BE aka Buffered Earning dari Cik Nuffy.Terkini, aku tak blogging sejak 19 Dis sampailah hari ni.Blog langsung tak update tapi dapat BE terbaru yang ke 42 dan 43.Agaknya kerana traffic aku maintain kot.Apa pun, terima kasihlah Cik Nuffy.Walau pun taklah beribu=ribu lemon, tapi cukup sangatlah untuk aku bayar bil broadband aku ni.



BE k3 42 : Sunway Education Application
BE ke 43 : DiGi Triple D

3 comments:

Chekgu Azrine said...

tahniah..masyukla nti!!

Dayang Deno said...

tahniah akak!!!! bestnyeeeee banyak BE tuuu

MisS BubBLe said...

untunglaa....hoho

Post a Comment