Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, December 11, 2012

Cara mohon cerai.

   Ada soalan lagi?Hish!!soalan ni tak de kena-mengena pulak dengan blogging. Macam mana cara nak mohon cerai.Hai.... panjang nak kena cerita ni.Mmm... errr..... Macam nilah.Sekarang ni aku di kelas.Pukul 7 malam baru habis. Gitu gini pukul 8 baru sampai rumah.Kalau malam ni aku tak penat, aku ajar macam mana cara nak mohon cerai ye.Buat sementara tu, silalah baca entry yang lain ye! *Wink!Wink!Dan senyum*

Gambar Google

Alo lo...
Kenapa sampai nak bercerai ni?


2 comments:

Nieda ramly said...

ada org bercerai ...dan dah nikah lain.

Belalang hijau Perisik said...

kena buat surat rasmi ke mcm mana? hee :)

Let's have a break!