Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, December 12, 2012

Cara mohon cerai

   Minta maaf banyak-banyak kerana letih sangat dan tak dapat menjawab soalan tentang cara mohon cerai malam tadi.Sebenarnya,aku pun tak tau macam mana caranya.Mungkin pihak yang bertanya tu boleh merujuk pada pihak Jabatan Agama.Di sana tentu ada pegawai yang boleh membantu.Minta maaf sangat-sangat sebab itu je yang aku dapat bantu.Walau bagaimana pun bagi yang bertanya, terima kasihlah sebab menaruh kepercayaan pada aku.Jangan risau.Tentu ada jalan penyelesaiannya.Yang penting, life must go on. 


Cara mohon cerai pun ada di keywords Nuffnang aku.

1 comments:

Nurul Faiz said...

hehe.. macam-macam la ragam pembaca ni :)

Let's have a break!