Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, December 8, 2012

Dishwasher.Siapa guna?

  Tiba-tiba terfikir pulak kenapa tak ramai orang kita yang ada dishwasher di rumah.Mahal sangat ke atau memang orang kita tak berapa tahu kewujudan 'mende' ni.Kalau ada kan senang.Tak payah susah-susah calarkan kuku atau kasarkan tangan mencuci.Lagi pun, harganya dalam RM2k ke atas je.Harga TV pun ada yang lebih mahalkan?Lagi pun kalau guna dishwasher ni, bolehlah buat benda lain pada masa yang sama.Kan jimat masa tu?Emmm.... Teringin nak beli lah.


ESF6150X
Dishwasher jenama Electrolux

2 comments:

luqman zakaria said...

kat umah xde..tapi pernah la gune..tp bukan jenis nih..hhehe

Hiasan Dunia said...

Saya akan bawa balik dishwasher dari luar negara. Tengah fikir juga, di malaysia macam mana? Ada sabunnya? Kalau tak ada, susah juga saya perlu beli stock up sabunnya dari sini. Sabun dishwahsre xsama dgn sabun basuh pakai tangan...

Let's have a break!