Friday, December 14, 2012

Inilah dia ...

...... hakikat sebenar tugas seorang guru.Walau pun umum nampak kami bercuti, sebenarnya kami tetap bekerja.Sekejap sekejap ke sekolah.Kalau tak ke sekolah, buat kerja secara online.Buat itu, buat ini.Aku pun baru je berasap otak buat Audit Akademik untuk tingkatan 4.Harap-harap diluluskan oleh Kak Ju comel Guru Kanan Mata Pelajaran ku.Kemudian boleh sambung balik siapkan assignment untuk master aku.Lepas tu, bolehlah aku layan tengok filem-filem klasik yang aku rakam di ASTRO sehari dua ni.Blogging?Of course... tapi kena tunggu malam sikitlah ye.


Label untuk buku latihan anak murid aku, belum siap.
Bila nak buat ni?

4 comments:

Encik Bell said...

guru bekerja lebih 8 jam, tapi siapa yang perasan? :)

Telor Power said...

sikap tangguh menangguh ni pun ada pada guru rupanya hihihi

ATIE said...

wah cuti2 pun byk kena buat keje....hee

ATIE said...

oh saya...saya...(sambil angkat tangan). blog sy tak hebat pun.. tp kalau rajin nk layan cite2 sweet n sometime ada unsur2 motivation sket, bleh la..haaha

**tiba2 je.. ;p

Post a Comment