Sunday, December 2, 2012

Jadi baby sitter

   Time cuti sekolah, ramai betul yang pergi holiday.Mana-mana yang pergi satu family tu seronoklah.tapi ada juga yang tak dapat bawak semua ahli keluarga.Terpaksalah cari baby sitter.Cuti sekolah ni, oleh kerana kelas aku di UTM berjalan seperti biasa, aku pun ambik kesempatan jadi baby sitter.Ala... tak susah pun.Tak payah tukar lampin ke apa.Cuma bagi makan.Tu pun sehari sekali je.Bagi minum pun tak payah.Kalau dia orang haus, ha... pandai-pandailah dio orang minum sendiri.Umur budak-budak tu aku tak pasti.Tapi, yang kecik ada 2, yang besar 1.Family dia orang balik 9 Dismeber ni kalau tak silap.Meronda satu Malaysia.Oklah.Meh aku tunjuk budak-budak yang aku jaga.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Yang kecik tu Caca dan Cici.
Yang besar tu aku lupalah pulak nak tanya.
yang pasti bukan cicak.
( Nak suruh posing pun pemalu!)


Khairunnisa' Jasman
Ini keluarga Caca dan Cici 3 beradik.

3 comments:

whitecappuccino said...

hahaha..senang la ye babysit dorang ni?

Luqman Zakaria said...

comel2 3 ekor tuh.

Uji Hussein said...

Cuma kena rajin cuci rumah dia.Kuat sangat membuang.Tak cuci, bau dia bukan main busuk!

Post a Comment