Saturday, December 22, 2012

Jumpa kekasih baru.




   Bukan aku tak sayang.Bukan aku tak cinta.Tapi hatiku tetap inginkan perpisahan.Biarlah orang kata aku kacang lupakan ulit.Biarlah orang kata aku tak setia.... aku rela kerana aku telah jatuh cinta....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

... aku jatuh cinta pada alat tulis baru.

   Perkenalkan.... Warna merah tu cop untuk menanda buku yang bertulis 'Very Good' dengan gambar tikus yang comel.Mengajar menengah atas tingkatan 4 dan 5 pun sangat berkesan guna cop-cop comel macam ni.Kemudian ada Cik Pen, Cik Pensel, Correction Tape, Cik Marker Pen 4 beradik dan isi stapler.Yang nampak macam jam tu sebenarnya correction tape juga.Nampak cute jadi aku belilah.Mudah-mudahan, dengan adanya alat tulis baru, semangat aku pun baru.
 

3 comments:

KM7 said...

semangat nak ke sekolah ter

Syazwan Che Deraman said...

hehhe..cikgu pun mesti sama dengan pelajarnya kan.

pelajar beli yang baru..cikgu pun kenalah beli jugak!

Luqman Zakaria said...

sejak dah kerja nih..dah lame xamek tahu psal alat tulis..pau opis nye jer..haha

Post a Comment