Saturday, December 29, 2012

Lebah di mana-mana tapi aku redha...

   Kenal tak serangga comel tapi bahaya bernama lebah?Alah... yang belang-belang tu!Mesti kenal kan?Inilah aku nak cerita ni.Sejak 24 hb hari tu, banyak beno lebah di keliling aku.Ada spesis G9, G100 + dan G Staff.Aikkk????Mana ada? Ada......... Tak percaya?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Ha.... Inilah lebah-lebahnya!
Yang  ni aku dan kawan-kawan sekerja.
Penat tapi happy memanjang.
Meeting pun bzzzzzzzzzzzzzzzzzz macam lebah!
Bising yang seronok!

-
-
-
-
-
-
-


Yang ni, G9.Salah satunya Puan Pengetua Cemerlang kami.
Tak taulah dari mana Puan dapat energi.
Banyak beno idea!
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ini lebah comel tapi aktif kemain @ 
Guru Kanan Mata Pelajaran / Ketua Bidang Bahasa yang aku sayangi
Kalau tak de dia, mau mati kutu aku nak buat kerja.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Last sekali, lebah ceria sentiasa,
Guru Bimbingan Kaunseling Berdaftar sekolah kami.

-
-
-
-
-
-
-
.... dan lebah-lebah ini telah dan akan terus bertugas pada 24 Dis, 26 Dis, 27 Dis, 28 Dis, 29 Dis, 30 Dis ( AHAD?why not???) 31 Dis, 1 Jan,2 Jan,3 Jan, 4 Jan dan 5 Jan 2013.Harap-harap 6 Januari dapat buat kerja sekolah di rumah je.

PENAT TAPI SERONOK.
TU YANG AKU DAH BERAPA HARI TAK UPDATE BLOG.
INI PUN UPDATE TIME TUNGGU WEB GOVERNMENT LOADING.
SLOW BEBENO!

Gambar lebah semua Google punya.

4 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum Cikgu,
haa bunyi macam ceria, maknanya seronok buat koje! Kalu camni, memang bersemangat nak gi koje. Kolay gelsin, semoga dipermudahkan!

zilaothman said...

Waaaa terima kasih kak atas pujian itu... Comelnya lebah saya.... Walaupun akak nampak penat, tapi tetap semangat ya kak?.. Love you kak Gee!

zilaothman said...

Waaaaa terima kasih Kak Gee!..
Comelnya lebah saya.... Love you Kak Gee...
Walaupun penat, tetap bersemangat kak kak?
Tahniah!

kakrose said...

seronoknya menjadi lebah.berbakti..memberi kemanisan pada org lain..

Post a Comment