Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 16, 2012

Smua sutak abis!

   Aku sendiri tak perasan yang aku ni berjiwa seni rupanya!Perasan! Tak percaya?Cuba tengok hasil seni tangan aku.Kalau ada masa terluang aku suka sangat buat cross stitch.Dah lama sangat aku tak buat cross stitch.Tapi bila aku tanya corak terkini dengan Apek yang aku selalu beli tu, dia kata; Haiya Amoi!Smua sutak abis!Selupa punya mau? Aku jawab; Aiya Apek!Selupa punya wa tak mau!Wa mau balu punya.Dia kata ; Itu macam lu latang lain tawunlah! Tapi sampailah sekarang, sibuk punya pasal, dah bertahun aku tak pergi.Oklah.Kita tengok dululah hasil seni aku dulu tu.Betul ke tak aku ni berjiwa seni?



Serupa dengan Milo, kucing aku yang hilang.






Esok nak ke kedai Apek tu lagi.
Mintak-mintak, adalah corak terbaru.

3 comments:

sohibul mikrat said...

Oke ne Cob,,,
http://ripcurl-crom.blogspot.com

whitecappuccino said...

cantik! akak pn suka wat benda2 ni dulu.

NadyaBubble said...

Cantik :D

Let's have a break!