Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, February 9, 2013

Dolly Parton bertudung

   Menyampah betul bila tengok iklan macam-macam barangan kecantikan dan kesihatan di akhbar-akhbar tabloid.Terjojol sana ketat sini.Macam sarung nangka ada, macam Dolly Parton ada, tersembul ada, dan macam-macam lagilah.Yang pakai tudung pun dua kali lima.Tak tau nak letak muka di mana bila seorang budak kecik pun boleh kata haram pakai ketat-ketat.Ada satu iklan tu, model tu pakai tudung, pakai baju ala-ala peplum warna merah sambil dukung anak.Tapi yang tak seronoknya seluar yang dipakai nampak sangat tak senonoh.Mungkin material kain tu jenis lycra yang lembut tu.

   Belek lagi akhbar tablod yang sama... Mak aih!Terkejut aku bila ternampak satu iklan besar satu muka surat produk untuk membesarkan b*** d***.Baju ketat dan nipis dengan lengan yang sangat minimum.Sungguh meloyakan aku tengok.Nak jadi Dolly Parton sangat!Tu belum lagi tengok iklan makcik dan pakcik ala-ala romantik yang langsung tak tau malu promote ubat entah hape-hape yang tambah buat aku loya.Pleaselah.... Kalau nak untung sekali pun tak payahlah gadaikan maruah sebagai seorang islam!Kalau artis yang buat kata artis tak de ilmu, macam jahiliyah, tapi kalau orang bersongkok bertudung yang buat?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Uwekkk!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tak taulah gambar edit ke apa tapi aku loya tengok!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ha.... iklan macam ni kan boleh?
-
-
-
-
-
-
-
-
Ni Dolly Parton kalau ada yang tak kenal.

Let's have a break!