Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, February 13, 2013

Robot raya Cina

   Seronok berkumpul waktu cuti raya Cina masih terasa lagi.Selain borak-borak, makan-makan dan solat berjemaah anak-beranak, aku paling suka melayan anak-anak buah aku.Macam-macam kerenah.Contohnya anak buah aku seorang ni.......Cuba tengok gambar...
-
-
-
-
-
-
-

Kotak pun boleh jadi robot...
-
-
-
-
-
-
-
-

Seronok tengok telatah budak cerdik ni
-
-
-
-
-
-
-
-

Tu nampak kepala.
Handsome ni bila dah besar.
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Penat jadi robot , dia jadi ulat pulak.
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Takde anak kecik sendiri, tumpang seronok tengok gelagat anak sedara pun jadilah.....




3 comments:

nur anis said...

huhu..kretip!

Robot tua said...

Menarik dan kreatif...budak2 mmg begitu..post yg menarik untuk ditatap.

djdanchef said...

haha.. kreatif betul budak ni.. esok besar mesti lagi bijak dan kreatif..

Let's have a break!