Wednesday, February 6, 2013

Sakit makin parah!

   Bimbangnya!!!!Sakitku makin parah!Takde doktor yang mampu mengubatnya.Takde ubat boleh dibeli di farmasi apa lagi di kedai Achi (Kedai Aceh yang popular di Taman Cahaya Masai/Saja nak bagi ada rima.)Rasanya aku kena berubat cara islam ni.Agaknya jiwaku masih kosong dan perlu diisi lebih lagi dengan makanan rohani.Tak boleh tangguh.Kena segera bertindak sebab umur bukan tentu bila akan ditamatkan.Entah esok, entah lusa, entah sekejap lagi.

   Sekarang ni pun, alhamdulillah.... walau pun Allah ambil nikmat dengan memberiku penyakit dan Allah tak benarkan aku teruskan dengan apa yang telah aku mulakan, aku tetap rasa bahagia dan tenang.Sekurang-kurang aku masih ada mata untuk melihat indahnya dunia.Aku ada telinga untuk mendengar merdunya kucingku bersuara.(Walau pun selalunya telinga aku rasa nak pecah sebab dengar suara yang paling aku tak suka).

   Jadi, penyakit yang sedang aku deritai kini, ku anggap sebagai penebus dosa-dosa kecilku yang mungkin aku sendiri pun tak tahu!Apa pun terima kasih Ya Allah kerana mengingatkanku untuk merapatkan diri denganMu.Penyakitku...................................................

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TERLALU PELUPA WALAU PUN BARU SEMINIT PERKARA TU BERLAKU.
BUKTI PALING MENAKUTKAN.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
AKU POST 10 ENTRY RABU ( ALA-ALA WORDLESS WEDNESDAY) PADA HARI SELASA!

Jangan aku terlupa ingat Pak belang ni kucing sudahlah!

0 comments:

Post a Comment