Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 11, 2013

Tasbih cntik dari Turki.

   Seronoknya!!!!Tasbih yag ditempah dari Kak Ima Moh Kembara dah pun siap.Tinggal tunggu kak Ima balik ke Malaysia je.Kalau boleh, aku nak warna purple tapi Kak Ima kata warna purple tak ada jadi 4 warna yang ada tu pun dah cukup cantik.Kak Ima guna batu apa entah tapi memang cantiklah.Ditambah lagi dengan kuntum bunga kecil yang comel.Harap-harap lepas ni,bertambah semangat aku sekeluarga untuk menambah bekal ke akhirat.Iyelah.... blogging, blogging juga.Takkan nak lupakan apa yang lebih afdhal.Kan?Tak gitu?


1 comments:

ZWAN SABRI said...

cantik tasbih tu.. makin bersemangatla berzikir nanti.. ;)

Let's have a break!