Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, March 15, 2013

Alah, mak cik!

   Sejak akhir-akhir ini, selalu sangat nampak 'benda' ni.Nak tegur, siapalah aku.Nak marah, memanglah tak boleh.Kalau orang muda, aku tak rasa 'pelik' sangat.Tapi sekarang ni, yang 'tak berapa muda' pun makin galak buat benda yang sama.Dah macam trend pulak.Bagi aku yang jahil ni, pakai peplum tak salah.Malah nampak manis je terutama peplum stail kurung yang labuh sikit tu.Tapi janganlah pakai peplum tu dengan seluar ketat kain lembik lycra ke apa ntah namanya tu.Hodoh no aku tengok!( Baca style orang Johor ).Serius hodoh!


Bayangkan yang pakai ni makcik-makcik!
Sesuai tak?

0 comments:

Let's have a break!