Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, March 29, 2013

Amat berbaloi!

   Aku baru je selesai mencuci pinggan mangkuk.Biasanya cecair pencuci favourite aku adalah  SUNLIGHT sebab aku suka baunya yang harum dan kuasa mencucinya.Tapi, aku teringin nak try cecair pencuci Kedai Rakyat 1 Malaysia.Jadi, aku pun trylah beli.Saiz 900ml harganya cuma RM2  lebih.



   Lepas guna, aku buat kesimpulan, memang amat berbaloi kerana dengan harga yang jauh lebih murah, kuasa mencucinya lebih kurang sama dengan SUNLIGHT dan baunya juga sangat harum.Selain daripada cecair power ni, aku try juga serbuk kopi, coklat malt ala-ala Milo, gula, kicap, dan macam-macam lagi.Yang seronoknya, kalau ikut harga biasa, dengan barang-barang yang aku senaraikan tu, aku kena sediakan tak kurang RM80.Tapi di KEDAI RAKYAT 1 MALAYSIA ni, aku cuma perlu bayar RM37.40 saja.Barang-barang yang aku beli tu pun sangat-sangat berkualiti.Kesimpulannya, lepas ni, lebih keraplah aku ke KEDAI RAKYAT 1 MALAYSIA tu.Jom!


4 comments:

yana aina said...

dah cuba baru tahu kn .. kdng2 yg murah nie pon berbaloi ^^

#ciksuzlin said...

Kedai 1 Malaysia kat Pasir Gudang di mana ek?

sudipVSsenduk said...

pernah cuba roti putihnya, kalau buat roti bakar sapu butter/kaya ok la... tapi kalau buat inti sardin/telur hancur, mmg gagal

cik chinta said...

lps ni nk ajk ibu g bli brg dapo kt stu jg r. ehe. kat pasar rabu.

Let's have a break!