Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, March 14, 2013

Awaklah bunga tu!

   Dah lama aku tak baca nota nakal budak-budak.Ala.... lebih kurang macam surat cinta atau nota nak memikat tu.Hari ini, aku jumpa nota ala-ala surat cinta anak murid aku pelajar lelaki tingkatan 5.Amboi!Romantik sungguh!Ingatkan betul-betullah budak lelaki tu sedang meluahkan rasa cintanya, tapi rupa-rupanya cuma untuk 'kenakan' kawan. Nakal sungguh!Tapi luculah juga.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

   Dear Awak.......(Nama dah kena conteng.Siapa entah)
            Tadi saya jalan kat taman.Saya nampak banyak bunga ada macam-macam jenis.Tapi bila saya lalu, saya cuma petik satu sahaja.Awak tahu kenapa? Sebab dalam banyak-banyak bunga tu, hanya satu saja saya pilih dari bunga lain iaitu awak.Awaklah dalam hati saya.Bunga yang lain banyak, tapi mungkin tidak semekar bunga yang satu ini.

     Romantik kanNi kalau anak dara yang terima, terus jatuh hati.Hahahaha!!!!( Macam ada gaya bahasa kumpulan Shiro je )

3 comments:

Nur Faie said...

Dah lama taknampak ' suat cinta; yang nakal macam ni . Tingkatan 5 ? Sebaya Faie tuu ~

Marya Yusof said...

Hai Scarlett,

Mcm2 kan... teringat zaman sekolah dulu budak2 lelaki ni bknnya serius sgt pun... saja nak main2 nak tgk budak perempuan tu perasan ke tak... nakal sungguh! :)

:: Mrs.Eady :: said...

hahahahaa...

Let's have a break!