Tuesday, March 12, 2013

Terima kasih kembali Mr.Yoong and family.

    Sambil menunggu untuk siapkan kerja sekolah, lesson plan dan sebagainya, aku ronda-ronda sekejap di Facebook.Check kalau-kalau ada mesej penting sambil klik share button untuk kucing-kucing comel.Mood blogging ada tapi idea pulak entah ke mana.Otak asyik fikir hal sekolah je. 

   Tiba-tiba, aku terpandang mesej dari Mr.Yoong yang buat aku rasa teruja untuk terus jadi bogger.Sejak dulu lagi memang aku mengikuti perkembangan tentang keluarga Mr.Yoong.Bukan senang nak jumpa family macam family Mr.Yoong.Itu yang aku buat entry khas untuk puteri Mr.Yoong iaitu Aaliyah Yoong Hanifah sebagai tanda penghargaan buat Mr.Yoong sekeluarga.

-
-
-
-
-
-
-
-


Gambar dari Google

Semoga Mr Hanifah Yoong Yin Fah akan terus berjaya dalam apa juga bidang yang diceburi.


1 comments:

Sukma said...

family yang boleh dibanggakan....

Jom singgah blog saya....
http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/03/10-briged-para.html

Post a Comment