Monday, March 18, 2013

Terima kasihlah sayang....

   Hari ini,Isnin,18 Mac 2013.Tarikh yang aku tunggu-tunggu.Pertama kerana hari inilah,anak-anak band aku mengendalikan perhimpunan rasmi sekolah.Maklumlah, minggu ni kan minggu ketiga.Maknanya minggu perhimpunan rasmi ko kurikulum.Di sini juga, aku ingin mengucapkan jutaan tahniah pada guru junior band  aku yang telah memastikan majlis berjalan lancar.Bukan aku tak nak tolong, tapi, aku nak pastikan yang 100% majlis sukses disebabkan guru-guru muda.Aku dah letih sangat uruskan band sejak 2007.Bukan tak sayang, sayaaaang sangat tapi aku kena beri peluang pada orang muda.Kalau aku dah takde,kan senang!Oklah.Meh kita tengok gambar dulu.


   
Anak-anakku yang cemerlang dalam pelajaran, sahsiah dan semuanya.
Love you all.


Sorry ye sebab teacher pinjam gambar cikgu Lili dulu untuk upload di blog.
Belum sempat upload gambar yang teacher ambik tadi.


     Oh ya!Perkara kedua adalah English Debate A Zone yang telah diadakan di sekolah aku.Selain menjadi tuan rumah, kami juga bertanding.Keputusannya, alhamdulillah, kami menang Round 1.Second Round akan diadakan pada 5 April ni.Harap-harap, kami menang lagi.Tahniah buat anak-anakku Joel, yang juga best speaker, Asha, Faisal, Mimin dan Hazwani.Terima kasih juga buat team di bawahku, guru-guru B.Inggeris yang always energetic and very supportive.Maklumlah, walau pun aku ketua, aku masih rasa aku bukan ketua sebab aku selalu jadi pengikut je.   Apapun, anak-anakku di sekolah telah menceriakan kembali duniaku yang sepi...........

4 comments:

Noli68 said...

Tahniah...ma

zilaothman said...

tahniah!
Kejayaan yang manis, dicipta oleh insan insan yang manis.... Tumpang gembira!

Izwa Kamaruddin said...

wow!

aizamia3 said...

tahniah buat anak-anak murid cikgu dan jugak cikgu serta semuanya.. ;)

Post a Comment