Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, April 29, 2013

PRU - 13.Raya woooo!!!

  Detik yang ditunggu-tunggu hampir tiba.Apa lagi?PRU 13lah!Di tempat lain aku tak pasti tapi kalau di tempat aku, fuyooo!!!Macam nak sambut raya.Meriah semacam + excited sangat.Pasal kempen, ok je.Tak kira parti apa, semua masih boleh duduk semeja.Kata orang, politik di Johor ni matang.Jadi, takdelah yang buat perangai 'serupa kera'.
   
   Dulu, aku pernah mengundi di Terengganu.Bukan nak cerita buruk, tapi, memang 'satu pengalaman yang menakutkan'.Masa tu aku mengundi di DUN Tepoh, parlimen Kuala Nerus.Kemudian, bila bertukar mengajar di Johor, tiap-tiap kali masa mengundi, betul-betul rasa macam hari raya.Seronok sangat!Tu yang aku kurang sikit blogging tu.Sebab tak jemu-jemu tengok TV berita pasal PRU 13.
   

2 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kan bagus.. tak kira sokong siapa PRU cuma 5 tahun sekali. Rugi sangat la nak bergaduh hanya kerana benda 1 hari & pangkah 1 kertas.. Pro la sikit kan??

.::: Princess MOMOY :::. said...

selamat mengundi dear
momoy esok dah start nak cuti nih
dah lama x cuti
hihi

dear , jemput join 1st GA dr momoy

Let's have a break!