Sunday, April 7, 2013

Sweetnya pelat!

   Selama ni, aku rasa macam ada yang kurang sebab aku pelat.Dengan lebih spesifik, aku pelat 'R'.Semasa mengajar, anak murid aku kata, taklah ketara sangat bunyi pelat tu.Mungkin sebab aku ni 'teacher' cewah!!!! Jangan orang putih berabuk, jadi anak murid langsung tak perasaan yang lidah aku pendek.Ye ke? Tapi, bila aku cakap melayu, barulah dia orang perasan.Masa kecik-kecik dulu, aku selalu rasa nak bagi penumbuk pada orang yang gelakkan aku.Termasuklah orang-orang tua yang tak faham perasaan kami golongan kurang upaya.hahahahaha Tapi bila anak murid aku kata, 'Ala.... sweetnya bunyi teacher pelat' r', aku rasa akulah orang yang paling beruntung sebab sweetnya bila bercakap!Hahahaha!!!Terima kasihlah yang!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Gambar Google

Ala.... Lisa Sughihani pun pelat 'r'


   

3 comments:

Cik Puan iLa said...

Dulu cik ila suka usik member yg pelat R..bkn sebab nk ejek..tp saja nk dengar balik,bunyi comel.. ;)

Apa2 pn,setiap org ada kelemahan n kelebihan masing2.. ;)

Yuyu Ali said...

my student bila suruh sebut R, ramai sangat yang sebut "argghh". bhahaha. jenuh nak perbetulkan :D

||aLeaSaRa|| said...

morning teacher he3..jom sep..sep...sebab samalah kita!

makin ketara pelat R kalau saya cakap laju mcm keretapi.kdg2 words tu trs hlg R hahaha....mula2 saya tak perasan tapi bila ramai tegur alahai segan.tapi dorg kata comel gitu dh besar pun pelat.

Post a Comment