Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, May 31, 2013

Dah mula main bola dah...

   Dah lebih setahun aku bela anak angkat aku tu.Mula-mula comel gemuk gedempol.Tapi, baru-baru ni makin kurus.Adakah kerana aku tukar diet dia?Bukan apa, kalau gemuk sangat, anak angkat aku tu nak main bola pun susah.Asyik membuta je.Bila dah kurus sikit ni, barulah aku dengar bunyi loceng bola tanda anak angkat aku tu sibuk main bola.etanda positiflah tu kan?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Inilah dia anak angkat aku si Didi,seekor Syrian hamster, hadiah Hari Guru 2012,
pemberian anak murid aku yang comel, Sara Safirah Rostam.








2 comments:

Puteri Afiqah said...

comelnye :)

aizamia3 said...

akak tak boleh bela hamster.. confirm jadi mangsa buli dek anak2.. :(

Let's have a break!