Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, May 11, 2013

Ku terperangkap.

   Entahlah apa nak jadi.Penat aku perah tapi tak keluar-keluar juga.Ni mesti sebab aku dah terlampau sibuk dengan kerja sekolah.Alahai... Bestnya kalau dapat duduk rumah je.Bangun tidur, buat sarapan.Lepas tu cuci baju, kemas rumah,masak, bla-bla bla...petang-petang buat kuih kemudian sediakan makan malam.Kan best!

   Tapi apa nak buat.Aku terperangkap.terperangkap dalam dunia seorang guru.Sekali fikir aku penat sangat.Rasa nak bersara je.Tapi bila fikir banyak kali, seronoklah pulak.Seronok layan anak-anak.Seronok menurunkan ilmu.Seronok melatih anak-anak menari dan menyanyi.seronok itu.Seronok ini.Itu yang aku masih tetap bertahan sebagai seorang guru tu.Aku redha walau pun kadang-kadang, (dah makin kerap dah.Risau aku) tak de langsung masa nak blogging!




Adikku dalam dunia pendidikan yang sangat komited bersama pelajar cemerlang seorang debator.

2 comments:

AiSyA LiEzA said...

hee.. xpe.. tugas cikgu kan tugas mulia... nnti masa cuti sek boleh blogging balik..hek3.. :)

ciklaili.com said...

balas kunjungan dari ciklaili.com :)

Let's have a break!